Для того, що додати користувача потрібно:

  1. Адміністратор в головному меню відкриває розділ "Користувачі"

  2. Оберіть потрібну вкладку Вчителі/Учні/Адміністратори
    Є можливість імпорту учнів і класів з Excel

  3. Натисніть "Створити вчителя/учня/адміністратора"

  4. Заповніть Ім'я, Прізвище і e-mail* (не обов'язково)

  5. Якщо необхідно додати ще користувачів, натисніть "Додати ще"

  6. Натисніть "Створити"

Примітка:
*Якщо при створенні користувача вказати його e-mail, на нього буде відправлений "КОД запрошення", за допомогою якого користувач може приєднатися до вашого навчального закладу

Також, вам може бути корисним переглянути інструкції: Створення класу

Did this answer your question?