Щоб бачити звернення від батьків, спочатку адміністратору потрібно увімкнути таку можливість

Якщо така функція увімкнена, щоб переглянути запити:

  1. Відкрийте розділ "Документообіг"

  2. Перейдіть до вкладки "Запити"

  3. Щоб змінити пріоритет або відповідального вчителя натисніть три крапки. Натисніть на статус запиту, якщо бажаєте його змінити.

Статуси запитів

Новий запит створюється в статусі "Очікує обробки", адміністратор має можливість змінити статус на "Обробляється" або "Закрито"

!Зверніть увагу, що зі статусу "Закрито" запит не можливо повернути

Статус "Обробляється" можливо перевести у статуси "Відповідь надана", "Вирішено" або "Закрито"

Також вам може бути корисним переглянути:

Did this answer your question?